Ja šeit neatrodi atbildes uz sev interesējošiem jautājumem, lūdzu sazinies ar mums, rakstot uz info@getify.eu
Q:
Kā tikt pie Getify lietotnes?
A:
Savā telefonā dodies uz AppStore vai Google Play, meklētājā ieraksti Getify, lejupielādē lietotni un soli pa solim seko visām instrukcijām.
Q:
Ko nozīmē “Eat-in”?
A:
Tas ir serviss, kas ļauj Tev rezervēt galdiņu un pasūtīt ēdienu pirms esi ieradies izvēlētajā ēstuvē. Izvēlies ēstuvi, ēdienu, cilvēku skaitu, vēlamo dienu un laiku, un restorāns parūpēsies, lai uz tavu ierašanās brīdi pasūtītais ēdiens ir gatavs pasniegšanai.
Q:
Kā strādā "drive-in" un "take away"?
A:
Ja nevēlies ēst restorānā uz vietas, veic pasūtījumu lietotnē un tava izvēlētā ēstuve ēdienu pagatavos, sapakos un iznesīs līdz tavam auto vai pasniegs tev tieši rokās, kad būsi atnācis tam pakaļ.
Q:
Kā rīkoties, ja esmu iekļuvis sastrēgumā? Vai man jāatceļ veiktais pasūtījums un pēc brīža jāveic jauns?
A:
Nav nepieciešams atcelt pasūtījumu, ja esi izvēlējies opciju “saņemt pasūtījumu, kad esi ieradies”, jo lietotne pati aprēķina laiku, cikos ieradīsies izvēlētajā ēstuvē. Ja pa ceļam nonāksi sastrēgumā vai kādu citu iemeslu dēļ aizkavēsies, ceļā pavadītais laiks tiks pārrēķināts un ēstuve saņems paziņojumu, par tavu jauno ierašanās laiku.
Q:
Mainījās mani plāni un es nevarēšu ierasties norunātajā laikā un vietā. Vai varu atcelt savu pasūtījumu?
A:
Diemžēl pēc pasūtījuma apstiprinājuma saņemšanas vairs nav iespējams pasūtījumu atcelt, jo ēdiena pagatavošanas process jau ir uzsākts.
Q:
Ja man ir alerģija vai kāda konkrēta produkta nepanesamība, vai varu būt pārliecināts, ka tas netiks iekļauts pagatavotā ēdiena sastāvā?
A:
Kad izvēlies ēdienu pievērs uzmanību ēdiena sastāvdaļām un veicot pasūtījumu, izvēlies atsevišķu sadaļu “piezīmes”, kur detalizēti apraksti, kurus produktus nevēlies, lai iekļauj tava pasūtījumā. Šādā veidā ēdinātājs būs informēts par visām izmaiņām.